У світі

1948

Рік заснування компанії. Саме тоді у місті Мілуокі (штат Вісконсін) адвокати  Элмер Уинтер та Аарон Шайнфельд для завершення спільного проекту гостро потребували послуг тимчасової друкарки. Звернувшись за допомогою до кадрових компаніям, вони зрозуміли, що на ринку просто немає агентств що надають тимчасовий персонал . Так народилася ідея створення з пошуку і підбіру тимчасового персоналу

1962

Поява Manpower Employment Outlook Survey - дослідження світового ринку праці

1963

Рекламна кампанія «Біла рукавичка». На початку 1960-х років жінки мало цікавилися кар'єрою. Manpower розробила справді унікальну рекламну кампанію по залученню жінок на тимчасову роботу. Білі рукавички, які носили друкарки, стали міжнародним символом успішної кар'єри жінки.

1967

Manpower розміщує акції на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE) і стає публічною компанією.

1976

Мітчелл Фромштейн стає президентом і головним виконавчим директором Manpower. На цій посаді він пропрацює понад 23 років.

1998

Manpower - спонсор Чемпіонату Світу з футболу у Франції. Manpower наймає і навчає понад 12 000 волонтерів для роботи на Чемпіонаті Світу з футболу. Глобальний центр навчання Manpower. Manpower створює глобальний інтерактивний центр навчання персоналу. Навчальні курси ведуться на дев'яти мовах, що дозволяє навчати і розвивати персонал в будь-якій точці світу.

1999

Джеффрі А. Джоррес призначений Генеральним директором Manpower. У США і Канаді запускається Manpower Professional - напрямок професійного масового підбору персоналу

2001

Джеффрі А. Джоррес призначений Головою Ради Директорів Manpower. У липні 2001 року Manpower купує аудиторську компанію Jefferson Wells за $ 174 мільйонів.

2003

Число офісів Manpower по всьому світу перевищує 4 000. Починаючи з 2003 року компанія Manpower виступає лідером в номінації «Найбільша шановна кадрова компанія Америки».

2004

Manpower купує Right Management, одну з найбільших в світі консалтингових компаній. Співробітники Manpower на Олімпійських іграх в Афінах. Manpower здійснює пошук і підбір персоналу для організації та проведення Олімпіади в Греції. Manpower стає стратегічним партнером Міжнародного Економічного Форуму в Давосі.

2006

Новий логотип Manpower. Вперше за 58 років компанія проводить глобальний ребрендинг.

2011

Manpower розповідає про настання нової ери - Human Age. Людина, його потенціал, талант будуть найвищими цінностями в епоху Human Age. У боротьбі за лідерство в бізнесі вирішальним фактором буде володіння людським капіталом, а не фінансовими ресурсами, як це було раніше. Manpower названа однією з найбільш етичних компаній світу за версією журналу Fortune. Поява бренду ManpowerGroup, що включає в себе Manpower, Right Management, Experis і ManpowerGroup Solutions.

2012

Другий рік поспіль ManpowerGroup - єдина з компаній, що представляють кадрову індустрію - удостоюється звання самої етичної компанії світу за версією журналу Fortune. ManpowerGroup виступає з доповіддю на Саміті Великої Двадцятки в Мексиці.

2014

Новим головним керуючим директором ManpowerGroup стає Джонас Прайсинг.